CZK Česká koruna
EUR Euro

Nákupní košík

V košíku nemáte žádné zboží.

⚡Mrkni na novou zimní kolekci street bund! Teď s parádní 30% slevou. Tak nečekej, než zmizí!⚡

Začínáme
Výběr produktů
Doprava a detaily
Hotovo

Vrácení zboží

Některý z produktů ti nesedí? Nevadí. Jednoduše ho vrať a kup si jiný, vhodnější. Online a během chvilky.
POZOR: Vrátit můžeš pouze zboží, které bylo zakoupené přes e-shop, včetně objednávek s osobním odběrem. 
Nákupy z našich kamenných prodejen bez předchozí e-shopové objednávky zde nevyřešíš.

VÁNOČNÍ UPOZORNĚNÍ

ZBOŽÍ OBJEDNANÉ PŘES ESHOP VE DNECH 15.11.-23.12.2024 MŮŽEŠ VRÁTIT AŽ DO 15.1.2025.

Vyklikej to pohodlně ve 4 krocích

  1. Přihlas se do svého účtu. 
    Nemáš registraci? Nevadí, načti objednávku pomocí jejího čísla a zadej emailovou adresu, na kterou sis zboží objednával. Pokud jsi zvolil osobní odběr použij číslo účtenky místo čísla objednávky.
  2. Vyber produkty, které chceš vrátit a případně uprav počet kusů.
  3. Zadej číslo účtu pro vrácení peněz a doplň další informace, které nám chceš sdělit.
  4. Odešli nám balíček. Můžeš využít naše napojení na Zásilkovnu nebo poslat zboží vlastním dopravcem. 

FAQ

CO JE TŘEBA VĚDĚT PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Ujisti se, že na vráceném zboží zůstaly všechny visačky a štítky. Bez nich zboží nemůžeme zařadit zpět do prodeje. Pokud zboží přišlo v originálním obalu, jako třeba krabice od bot, prosíme, nic na ni nelep ani nepiš.

BALENÍ A ODESÍLÁNÍ

Pro tvoje pohodlné vrácení zboží nabízíme možnost využít služeb Zásilkovny nebo DPD.
Zboží pečlivě zabal. Na balíček napiš číslo vratky (např. V101), které obdržíš e-mailem po dokončení vratky.

 · ZÁSILKOVNA - Balíček odnes na pobočku Zásilkovny a obsluze sděl kód 97278454. O tisk štítku a další formality se obsluha postará přímo na místě.
 · DPD - Vyplň formulář na portálu DPD. Řidič DPD si balíček vyzvedne na požadované adrese. Nebo můžeš balíček zanést na výdejní místo DPD Pickup.
 · VLASTNÍ CESTOU - Pokud ti předchozí varianty nevyhovují, můžeš balíček zaslat na naši adresu vlastní cestou na vlastní náklady. 
Adresa: Hanza Sport plus s.r.o., Areál Královopolská, Křižíkova 2989/68a, Brno 612 00

Poplatek za dopravu
Pokud využiješ našich zpětných služeb Zásilkovny nebo DPD pro vrácení zboží, bude ti při vrácení částky odečten poplatek ve výši 62 Kč
POZOR! Tento poplatek se neúčtuje, pokud vracíš chybně dodané nebo vadné zboží.

JAK VRÁTIT E-SHOPOVÉ ZBOŽÍ V KAMENNÉ PRODEJNĚ

Zboží můžeš vrátit na prodejně pouze v případě, že jsi ho vyzvedl formou osobního odběru. Pokud jsi platil hotově, peníze ti prodejce na místě vrátí. Pokud byla platba provedena kartou, je potřeba vyplnit vratkový formulář nebo vyplnit údaje k vrácení online a na prodejně uvést číslo vratky.

JAK VRÁTIT ZBOŽÍ ZAKOUPENÉ V KAMENNÉ PRODEJNĚ

Zboží zakoupené v kamenné prodejně nelze vrátit, ale lze jej vyměnit za jiné zboží z aktuální nabídky prodejny ve stejné nebo vyšší hodnotě. Výměna je možná do 14 dnů od nákupu, a to bez nutnosti uvádět důvod. Vrácení boží, které bylo zakoupeno v kamenné prodejně na e-shopu nevyřešíš.

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY A ODPOVĚDI

Za jak dlouho dostanu peníze nebo nové zboží?
Jakmile k nám vrácené zboží dorazí zkontrolujeme ho. Pokud je vše v pořádku, peníze ti pošleme na účet. Zákonná lhůta pro vrácení peněz je 14 dnů od doručení zboží.

Co dělat, když vratkový formulář nefunguje?
Pokud ti nejde vyplnit online vratkový formulář, můžeš si ho stáhnout a vytisknout tento formulář. Přilož ho ke zboží a postupuj dle pokynů jako obvykle. Pokud potřebuješ jinou velikost, nezapomeň vytvořit novou objednávku.

Dorazilo mi vadné zboží, je možné obdržet nové zboží?
Ano, pokud ti dorazilo chybně dodané nebo vadné zboží, stačí při vrácení uvést poznámku, že si přeješ zaslat nový kus. V případě, že již nebude skladem, vrátíme ti peníze.

Potřebuji jinou velikost, je možné zboží vyměnit?
Pokud ti velikost nesedí můžeš zboží vrátit a následně si vytvořit novou objednávku s požadovanou velikostí. Po obdržení vráceného zboží ti vrátíme peníze zpět na účet. Tímto způsobem zajistíme, že ti nová velikost dorazí co nejrychleji.

Objednal jsem si nevhodnou velikost z e-shopu. Můžu zboží zanést na prodejnu a vyměnit za jinou velikost?
Pokud jsi zvolil osobní odběr na prodejně, můžeš tam zboží vyměnit za jinou velikost. Pokud ti však bylo zboží doručeno domů nebo na výdejní místo, výměna na prodejně není možná. V tomto případě musíš zboží vrátit a vytvořit novou objednávku s požadovanou velikostí.

Můžu zboží vrátit na jakékoliv pobočce?
Ano, zboží můžeš vrátit na kterékoliv z našich prodejen. Pokud jsi ale při osobním odběru platil hotově, musíš vrácení zboží provést na prodejně, kde jsi platbu uskutečnil. Seznam prodejen najdeš zde.

Potřebuji pomoct s vrácením, na koho se můžu obrátit?
Pro pomoc s vrácením se prosím obrať na náš zákaznický servis na e-mailové adrese eshop@meatfly.cz, rádi ti pomůžeme.

Široká síť prodejen

25x výdejních míst

Kompletní sortiment

Oblékneš se od hlavy k patě

Doprava zdarma

Při nákupu od 1900 Kč

Vše skladem

Na prodejnách i na centrále

Potřebujete poradit? Ozvěte se.

eshop@meatfly.cz

725 984 530 (8–16:30 h)

Street, skate & snow shop | Oblečení, boty a vybavení | Meatfly

Přihlášení