Reklamace
Stalo se něco s produktem a potřebuješ ho reklamovat? Žádný problém! Níže najdeš všechny potřebné informace, jak postupovat.
Postup reklamace
- Vytiskni si formulář: reklamace.
- Vyplň formulář: Uveď všechny potřebné informace – hlavně popis závady, svou adresu a preferovaný způsob vyřízení reklamace.
- Přilož doklad o koupi: K formuláři přilož kopii daňového dokladu.
- Zboží důkladně zabal a odešli: Ujisti se, že je zboží dobře zabalené, aby nedošlo k poškození během přepravy.
Možnosti odeslání
Pro ulehčení odeslání ti nabízíme 3 možnosti, jak reklamaci jednoduše odeslat:
- DPD - Zboží si přímo na tvé adrese vyzvedne řidič DPD. Stačí jen vyplnit online formulář a následující den můžeš řidiče očekávat na tvojí adrese. Řidič si doveze štítek k dopravě, takže stačí mít zboží připravené a důkladně zabaleno.
- ZÁSILKOVNA - Zabalené zboží odnes na nejbližší pobočku Zásilkovny. Tam nahlas kód 97278454. Obsluha balík převezme a pošle k nám.
- VLASTNÍ CESTOU - Pokud budeš chtít reklamaci poslat vlastní cestou, pošli ho přímo k nám na adresu:
Reklamace MEATFLY.cz
sklad Hanza Sport plus s.r.o.
Areál Královopolská - Křižíkova 2989/68a, Brno 612 00
Reklamace zaslané na pobočky Zásilkovny, DPD Parcel shop, Balíkovny apod. nejsme schopni vyzvednout a budou ti vráceny jako nevyzvednuté.
Jakmile balíček dorazí k nám, obdržíš e-mail s potvrzením o přijetí reklamace. Od té chvíle začíná běžet 30denní lhůta pro vyřízení, ale děláme vše pro to, aby reklamace byla vyřízena co nejdříve.
Potřebuješ poradit? Napiš nám na e-mail reklamace@meatfly.cz
Reklamační řád
1. Uplatnění reklamace
Reklamaci je nutné uplatnit co nejdříve po zjištění vady. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může způsobit prohloubení vady a následné znehodnocení zboží, což může vést k zamítnutí reklamace.
2. Záruční doba
Záruční doba na zakoupené zboží je 24 měsíců a začíná dnem převzetí zboží. Daňový doklad (faktura) zároveň slouží jako záruční list.
3. Neshoda s objednávkou nebo vada zboží
Pokud po převzetí zjistíš, že zboží neodpovídá objednávce nebo vykazuje vadu, je třeba informovat prodejce do 5 dnů od převzetí zboží, a to e-mailem nebo telefonicky.
4. Právo na reklamaci
V případě, že zakoupené zboží má vadu, máš právo ji reklamovat. Vadou se rozumí změna vlastností zboží, která vznikla v důsledku použití nevhodného materiálu, nedodržením výrobní technologie nebo nevhodného konstrukčního řešení.
5. Co není považováno za vadu
Za vadu nelze považovat změny, které vznikly během záruční doby v důsledku běžného opotřebení, nesprávného použití, nedostatečné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno nebo poškození způsobeného uživatelem či třetí osobou. Reklamace také neuznává závady způsobené neodbornou opravou.
6. Posuzování reklamace
Reklamaci posuzujeme podle pokynů výrobce nebo jeho zástupce. V případě potřeby zašleme zboží výrobci k vyjádření a vyřízení. Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní, ale snažíme se vše maximálně urychlit.
7. Výsledek reklamace
Pokud reklamace nesplňuje podmínky, bude odmítnuta a zboží ti bezplatně vrátíme. V případě uznané reklamace ti zašleme opravené nebo vyměněné zboží zpět na naše náklady.
8. Zaslání zboží
Zákazník uplatňuje reklamaci zasláním zboží spolu s vyplněným reklamačním listem a kopií dokladu o nákupu zboží na adresu:
Reklamace MEATFLY.cz
sklad Hanza Sport plus s.r.o.
Areál Královopolská - Křižíkova 2989/68a, Brno 612 00
9. Řešení sporů
Pokud dojde mezi námi a spotřebitelem k neshodě, kterou nelze vyřešit dohodou, můžeš se obrátit na Českou obchodní inspekci (Ústřední inspektorát - oddělení ADR) na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, nebo e-mailem na adr@coi.cz. Můžeš také využít platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.