725 984 530

(všední dny 8:00 - 16:30)

CZK Česká koruna
EUR Euro

Nákupní košík

V košíku nemáte žádné zboží.

Léto je tady a my jsme připraveni tě vybavit k vodě! Od stylových plavek a pohodlných žabek až po ty nejhezčí osušky.

Brno - Asistent/ka personálního oddělení / back office

Do naší Meatfly rodiny hledáme posilu ve formě kombinace asistentky back office a asistentky personálního oddělení. 
Budeš míst na starosti personální záležitosti (vedení pracovně právních dokumentů, podkladů pro mzdovou …) a administrativu společnosti jako takovou.

Co budeš mít například na starosti

Persolistika

  • Správa docházkového systému (zadávání nových zaměstnanců, oprava docházky jednotlivých zaměstnanců, zadávání prac. neschopností, dovolených…)
  • Podklady pro mzdovou účetní (dle docházkového systému)
  • Pracovně právní dokumenty (máme svoje vzory, nebudeš smlouvy vymýšlet)
  • Evidence mezd a výplatnic
  • Evidence a správa karet zaměstnanců
  • Úzká spolupráce se všemi zaměstnanci po celé ČR (hlavě emailem či telefonicky)
  • Pohovory na pozice na centrále (není jich mnoho, pozice na prodejny si obsazují vedoucí prodejen)
  • Vystavování a správa inzerátů pro nábor nových zaměstnanců
  • Úzká komunikace s oblastní vedoucí, se mzdovou účetní, s vedením společnosti
  • Reporty pro vedení společnosti
  • Vedení a evidence neschopenek, dovolených

Back office

  • Objednávání spotřebního materiálu či jiného potřebného zboží
  • Správa dodavatelů a komunikace s nimi (elektřina, mobilní operátoři atd.)
  • Správa vozového parku (technické kontroly, dálniční známky, CCS atd.)
  • Komunikace s nákupními centry (zadávání obratů, vyplňování různých reportů)
  • Komunikace s různými institucemi (ÚP, ČOI, soudy, úřady atd.)
  • Správa zaměstnaneckých nákupů, vkladů, pokladen prodejen aj.
  • Zajišťování školení, teambuildingu, vánočních a jiných večírků a akcí

Co od tebe očekáváme

  • Schopnost dotahování věcí dokonce
  • Multitasking
  • Pečlivost a systematičnost
  • Výborné komunikační schopnosti
  • Alespoň základní znalosti zákoníku práce
  • Timemanagement
  • Min. středoškolské vzdělání
  • Znalost balíčku MS Office, Outlook

Výhodou bude, když budeš mít (nikoli podmínkou)

  • Znalost práce v účetním programu Pohoda
  • Praxi na obdobné pozici

Co nabízíme

  • Zázemí stabilní české firmy (příští rok oslavíme 30 let na trhu)
  • Mladý kolektiv
  • Práci v širším centru Brna
  • Možnost parkování přímo před kanceláří
  • Možnost občasné práce z domu
  • Odpovídající mzdu
  • Práci na HPP 40h/týden
  • Výhodné zaměstnanecké slevy na naše zboží
  • Multisportku
  • 20 dnů dovolené + 3 dny sick day
  • Možnost zvýhodněného mobilního tarifu
  • Mobilní telefon
  • Notebook

Jsme parta srdcařů a zakládáme si na tom, že nejsme korporát, všichni si tu tykáme, nemáme předepsaný dress code. Zakládáme si na dobrých a fungujících vztazích, nechodíme kolem horké kaše. Problémy řešíme hned, abychom se na sebe nemuseli mračit a mohli jít v klidu večer na pivo.

Pokud tě inzerát zaujal, pošli nám svůj životopis na email sylvie@meatfly.cz a my se ti ozveme 😊

Sleduj nás a nic ti neunikne

Potřebujete poradit? Ozvěte se.

725 984 530 (8–16:30 h)

eshop@meatfly.cz

Měna

Přihlášení